باربری کمال شهر

باربری کمال شهر کرج



باربری و بسته بندی اثاثیه منزل در کمال شهر کرج

باربری و بسته بندی لوازم منزل در کمال شهر کرج با سال ها سابقه درخشان در زمینه خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و شرکت ها با کادری کاملا مجرب آماده ارائه هرگونه خدمات باربری مربوط به بسته بندی و حمل بار و اثاثیه به شهروندان گرامی در کرج و استان البرز میباشد. یکی از دغدغه های مهم افرادی که قصد جابجایی اثاثیه دارند، بسته بندی اثاثیه خصوصا لوازم قیمتی و گرانبها به جهت جلوگیری از هرگونه آسیب به آنها و تسهیل در امر انتخاب وسیله نقلیه مناسب ، حمل و جابجایی نهایی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است که نیازمند تجربه و تخصص است و کادر مجرب باربری کمال شهر در این زمینه آماده خدمات رسانی به شهروندان گرامی میباشد. انتخاب وسیله نقلیه مناسب بسته به نوع و حجم اثاثه متفاوت است. اتوبار کمال شهر با امکان سفارش انواع وسایل نقلیه همچون وانت بار، نیسان بار، وانت تلفنی، کامیونت و کامیون آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه و حمل اثاثیه و بار به همشهریان گرامی در کرج و سایر شهرستان ها می باشد.



ویژگی های باربری کمال شهر

- باربری کمال شهر دارای مجوز رسمی باربری در کرج و سایر نقاط کشور میباشد
- باربری کمال شهر دارای پرسنل مجرب و کارآزموده جهت حمل صحیح بار در کرج و حومه میباشد
- باربری کمال شهر مجهز به انواع وسایل نقلیه جهت حمل بار در کرج و سایر نقط کشور میباشد
- حمل بار در کرج همراه با بسته بندی صحیح و اصولی بار و اثاثیه در وسیله نقلیه همراه خواهد بود
- رعایت احترام به مشتریان گرامی و جلب رضایت ایشان از اولویت های اتوبار کمال شهر میباشد
- باربری کمال شهر به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری در کرج میباشد
- باربری کمال شهر پایین ترین قیمت باربری در کرج را به شما پیشنهاد میکند
- حمل اثاثیه و اسباب کشی در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفت از اهداف باربری کمال شهر میباشد.
- رعایت نظم در چیدن بار در وسیله نقلیه به جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به اثاثیه جزو آموزش های پرسنل اتوبار کرج میباشد.
- اتوبار کمال شهر هیچ هزینه اضافی بابت افزایش زمان باربری از مشتریان گرامی دریافت نمی نماید
- باربری کمال شهر حفظ امانت در حمل بار و احترام به کارفرما را جزو وظایف اولیه خود میداند
- باربری کمال شهر اسباب کشی سریع و مطمئنی را در کرج و شهرهای حومه ، برای شما فراهم میکند .
- بیمه باربری در صورت تمایل مشتریان گرامی برای کلیه مسیر ها در کرج صادر میگردد.



خدمات باربری کمال شهر کرج

باربری کمال شهر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشند.
اثاث کشی: استفاده از کادر حرفه ای جهت انجام اسباب کشی
بسته بندی: ارائه خدمات حرفه ای بسته ‌بندی و حمل اثاثیه
حمل و نقل آسان: حمل و نقل آسان و مطمئن با قیمت مناسب
خدمات 24 ساعته: ارائه خدمات همه روزه و بصورت شبانه روزی در اسرع وقت


خدمات بسته بندی اثاثیه منزل

تیم باربری ما خدمات بسته بندی اثاثیه منزل را در محدوده کمال شهر به خوبی انجام می دهد . در صورتی که شما از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل باربری کرج استفاده نمایید دیگر نیاز نیست به دنبال تهیه لوازم مورد نیاز بسته بندی مانند کارتن ، وکیوم ، ضربه گیر و… باشید زیرا تیم باربری و اتوبار ما کلیه لوازم مربوطه به بسته بندی را برای شما ارسال می کند . بسته بندی حرفه ای و اصولی اثاثیه منزل و ادارات به کمک پرسنل آموزش دیده، یکی دیگر از خدمات محبوب بین مشتریان باربری کرج است. در بسته بندی اثاثیه از بهترین و باکیفیت ترین لوازم جهت بسته بندی لوازم استفاده میشود. تمامی تجهیزات توسط خود باربری کمال شهر تهیه شده و به بهترین صورت مورد استفاده قرار میگیرد. درصورت اینکه بسته بندی توسط خود مشتری قرار باشد انجام شود..

ارسال کارگر ساده

همواره توضیه میشود برای انجام هر کاری از متخصصین کمک گرفته شود تا آسیب های کمتری در حین کار پیش بیاید. در هنگام اسباب کشی هم همینطور است. اگر به هنگام باربری از کارگران حرفه ای و آموزش دیده برای حمل بار استفاده شود، به مراتب آسیب ها و صدمات کمتری به انسان و اسباب وارد میشود. اما اگر صلاح دانستید که خودتان اسباب کشی را انجام بدهید و فقط نیاز به نیروی کمکی بیشتری داشتید، میتوانید از باربری کرج کمک بگیرید. باربری کرج، هرتعداد کارگر ساده که مدنظر داشته باشید، برای کمک به نزد شما ارسال میکند.

کارتن بسته بندی

یکی از مهمترین لوازم جهت بسته بندی اثاثیه، کارتن های بسته بندی هستند. برخی افراد نمیدانند که از کجا میتوانند کارتن های موردنظرشان را تهیه کنند. باربری کرج کارتن های بسته بندی باکیفیت و مقاوم در سایزهای مختلف به فروش میرساند. کارتن های رگال دار مخصوص بسته بندی لباس نیز وجود دارند که باعث جلوگیری از چروک و نافرم شدن البسه میگردند. جهت اطلاع از قیمت کارتن های بسته بندی میتوانید با شماره تماس باربری کرج در تماس باشید.

ویژگی خدمات بسته بندی اثاثیه

استفاده از نیروهای انسانی سریع، دقیق، منظم و حرفه ای
استفاده از کارتن هایی با مقاومت بالا جهت آسیب ندیدن بار
بسته بندی و حمل مواد یخ زده به کمک کارتن های استریل مخصوص حمل مواد یخ زده
بسته بندی و حمل لباس ها با کارتن های رگال دار به منظور جلوگیری از چروکشدن آنها
بسته بندی رخت خواب در ساک های مخصوص حمل رخت خواب
استفاده از تجهیزات کامل و مناسب مانند چسب های بسته بندی، استرج، بابل، وکیوم



توصیه های اسباب کشی

لیست انجام کارهای ضروری و پیش رو:
نظافت منزل جدید، قبل از مستقر شدن،
درنظر گرفتن زمانی مناسب برای اسباب کشی،
جداسازی وسایل مختلف از هم و بسته­ بندی کردن آن­ها،
قرار دادن مدارک شخصی و مهم خود را به همراه اشیاء گران قیمت در ساک یا کیف جداگانه و حمل آن بصورت شخصی،
جای گذاری وسایل در باکس­ها و پر کردن فضای خالی بین اشیاء شکستنی با کاغذ و نایلون،
بسته­بندی و پلمپ کردن صحیح کارتن‌ها با چسب­های ضخیم و محکم،
نوشتن نام و مشخصات وسایل بر روی کارتن­ها،
چیدمان درست بسته بندی­ها در کامیون و دیگر ماشین­آلات مخصوص حمل بار،
محافظت کردن از کارتن­ها توسط پتو و پلاستیک­های ضد ضربه،



تعرفه حمل اثاثیه و اسباب کشی باربری کمال شهر

یرای اطلاع از تعرفه و نرخ حمل بار و جابجایی کافیست با تماس با شرکت حمل و نقل اتوبار کمال شهر سریعترین و آسانترین و ارزانترین راه حل برای جابجایی را جویا شوید. ! اگر قصد باربری یا اثاث کشی دارید و تجربه کافی در این زمینه ندارید و یا میخواهید وسیله ای را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل کنید ،

هزینه باربری بر اساس نوع ماشین

یکی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه باربری کرج و حمل اثاثیه نوع وسیله نقلیه ای است که مورد استفاده قرار می گیرد.
متداول ترین وسایل نقلیه حمل بار در کرج عبارتند از :
• کامیون ( شامل خاور 808 و خاور 608 ، ماشین های هیوندا و ایسوزو )
• وانت نیسان
هزینه حمل بار با کامیون در کرج نیز به سه صورت محاسبه می شود :
1- اگر داخل محدوده باشد؛ مثلا مبدا و مقصد هر دو در کرج باشند ، مثل حمل بار و اسباب و از منطقه عطیمیه به محدوده گوهردشت هزینه حمل بار با کامیون بین 120.000 تومان تا 150.000 تومان حساب می شود.
2- اگر در خارج از محدوده باشد؛ مثلا مبدا در گوهردشت و مقصد در فردیس باشد ، هزینه حمل بار بین 150.000 تا 200.000 تومان محاسبه می گردد.
3- حمل بار به شهرستان ها و مناطق حومه کرج ؛ برای مثال اگر لازم باشد اثاثیه یا هر بار دیگری با کامیون از کرج به شهرهای اطراف مانند: تهران ، بومهن ، پاکدشت ، ورامین ، جارجرود و... منتقل شود بین 200.000 تا 400.000 تومان هزینه خواهد داشت.

هزینه حمل بار با وانت نیسان در کرج نیز به سه روش محاسبه می شود :
1- اگر داخل محدوده باشد؛ هزینه وانت نیسان بین 70.000 تا 100.000 تومان می شود.
2- اگر در خارج از محدوده باشد؛ هزینه حمل بار با نیسان بین 100.000 تا 130.000 تومان محاسبه می گردد.
3- حمل بار به شهرها و مناطق حومه کرج ؛ هزینه حمل اثاث و بار به شهرهای حومه کرج حدود 140.000 تا 190.000 تومان می باشد.

هزینه حمل وسایل سنگین

برخی وسایل سنگین و دارای ابعاد بزرگ هزینه حمل متفاوتی دارند برای مثال هزینه حمل لوازمی از جمله:
• یخچال ساید بای ساید
• پیانو
• گاوصندوق
• شیشه میز نهارخوری سنگین
• یخچال فریزر بالای 18 فوت
• کمدهای سنگین و شیشه ای
و غیره بر حسب طبقات محاسبه می گردد.

تاثیر زمان بر هزینه های باربری

مسئله بعدی در تعیین هزینه باربری در کرج مسئله زمان است. برای مثال زمان استاندارد برای در اختیار داشتن کامیون 3 ساعت و برای نیسان 2 است که این زمان از موقع رسیدن وسیله نقلیه به مبدا بارگیری محاسبه می شود و در صورتی که مدت زمان بیشتر شود ممکن است هزینه باربری کمی بیشتر شود.
هزینه بسته بندی :
هزینه کارتن های بسته بندی بین 7 الی 20 هزار تومان است و بستگی به سایز و ابعاد آن دارد. ضمنا هزینه کارگر جهت بسته بندی اثاثیه - کارگر آقا و کارگر خانم - بین 30 الی 40 هزار تومان به ازای هر ساعت است.
هزینه کارگر :
هزینه کارگر حمل بار نیز چیزی بین 35 تا 55 هزار تومان است که بسته به تعداد طبقات ممکن است کمی کم و زیاد گردد.
"لازم به توضیح است این قیمت های حمل بار حدودی است و تنها برای آشنایی دستیابی شما به حدود نرخ ها آورده شده بنابراین برای اطلاع از هزینه دقیق باربری خود بهتر است با شرکت باربری کرج تماس گرفته تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند"



باربری کرج با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترین را ارائه میدهد. باربری و اتوبار کرج ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری ، حمل اسباب و اثاث از کرج به شهرستان .


باربری کمال شهر در زمینه باربری شهری و بین شهری ضمن سپاسگذاری و قدردانی از اعتماد و انتخاب شما هموطنان گرامی ، خدمات خود را بصورت شبانه روزی و در تمامی روزهای سال با نرخ مناسب ارائه مینماید. معتقد است که بهترین راه موفقیت احترام و رعایت حقوق شهروندان است و همواره در تلاش است که کیفیت خدمات باربری و حمل و نقل خود رادر بالاترین سطح ممکن ارائه نماید تا خستگی ناشی ازیک اسباب کشی و حمل و نقل را بدست فراموشی بسپارید.



باربری محدوده کمال شهر

برای سفارش باربری در محدوده کمال شهر از خودروهای کامیون، تریلی، خاور مسقف و روباز و وانت بار استفاده می شود. حمل بار در محدوده کمال شهر و یا حمل خرده بار از کرج به شهرستان نیاز به مهارت خاصی دارد. باربری کرج کمال شهر آسودگی خاطر شما از حمل صحیح و ایمن بار و اثاثیه منزل به شهرستان و تحویل به موقع و صحیح بار را فراهم آورده است . انجام اسباب کشی داخل کرج و شهرستانها بصورت شبانه روزی. ارسال کارگر مجرب و حرفه ای جهت بسته بندی و جابجایی اثاثیه منزل. باربری و اتوبار باربری کرج در شهر کرج فعالیت می‌کند . در ارسال بار از کرج به شهرستان بدون محدودیت به دیگر شهرهای کشورمان تخصص دارد. در ارسال بار به شهرستان زمان زیادی از دست ندهید.

باربری محدوده کمال شهر


اتوبار و باربری کمال شهر

اگر دنبال اتوبار و باربری در کمال شهر کرج برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل هستید، باربری کرج دارای کادری زبده و کارگران حرفه ای می باشد . اتوبار کمال شهر با رعایت قوانین اتحادیه باربری و حمل و نقل کرج آماده ارایه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. سرویس 24 ساعته و شبانه روزی را از ما یعنی اتوبار کمال شهر بخواهید ما در محدوده کمال شهر کرج در کنار شما هستیم. اتوبار و باربری کمال شهر بیمه نامه دولتی و بسته بندی اثاث منزل. اتوبار باربری کرج با سرویس ویژه متخصص در امر حمل و نقل و اتوبار و باربری و جابجایی اثاثیه منزل. اتوبار کمال شهر کرج با در اختیار داشتن کادری مجرب به صورت شبانه روز با ارائه بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها آماده خدمت رسانی می باشد. وسایل بزرگ منزل شما را از قبیل : تلوزیون ، یخچال ساید بای ساید ، کمد ، میز غذا خوری ، بوفه ، انواع دکوری با دقت بالا جابجا می کند تا هیچ گونه رنگ پریدگی و ضربه دیدگی در آنها به وجود نیاید. کلیه ی ماشین های اتوبار نیاوران ویژه میباشد. اتوبار نیاوران معتبرترین و با سابقه ترین شرکت حمل ونقل کشور آماده سرویس دهی به تمام هموطنان عزیز در تمام نقاط کرج و البرز میباشد. باربری کرج با سالها سابقه و تجربه در امر حمل بار با کارگران ورزیده و خوش اخلاق به شما همشهریان و هموطنان عزیز این تضمین رامیدهد که کالای شما را بدون هیچ خسارت و اسیب دیدگی به مقصد برساند.



شماره تماس باربری کمال شهر

شماره تماس باربری کمال شهر کرج جهت اطلاع از خدمات و هزینه های مربوطه در اختیار شماست. قیمت های استثنایی، تضمین امنیت و بیمه باربری با کارگران حرفه ای حمل بار، انواع ماشین باربری مسقف و روباز ارسال به تمام نقاط . انجام اسباب کشی داخل کرج و ارسال بار به شهرستانها بصورت شبانه روزی، ارسال کارگر مجرب و حرفه ای جهت بسته بندی و جابجایی اثاثیه منزل با باربری کرج . لیست باربری های کرج به شما کمک میکند تا بتوانید، مناسب ترین اتوبار و باربری نزدیک به محدوده خود را بیابید و در اسباب کشی از آن استفاده کنید .




شعبه قبلیفردیس
شعبه بعدیباغستان