بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل توسط متخصصین با تجربه در زمینه بسته بندی لوازم منزل در تهران و کرج با کارتن بسته بندی و لوازم محافظ بسته بندی صورت میگیرد.

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان ما و افرادی که قصد جابجایی اثاثیه منزل یا وسایل اداری خود را دارند نحوه بسته بندی است. بسته بندی صحیح از چهار جهت حائز اهمیت است:

1-بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت حمل و جابجایی آنها می شود.

2-بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، باعث عدم آسیب آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.

3- نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند جای کمتری را اشغال می کنند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.

4-زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.


بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی

 بسته بندی لوازم و وسایل برای اسباب کشی. بسته بندی اثاثیه منزل قبل از اسباب کشی امری مهم و بسیار تخصصی است. این باربری با سالها تجربه در ارائه خدمات اسباب کشی منازل آماده ارائه خدمات حرفه ای بسته بندی اثاثیه منزل و وسایل اداره و شرکت ها و کارخانه ها است.

بسته بندی اصولی و دقیق اثاثیه برای ادارات و شرکت ها از عوامل مهمی است که به سبب آن بتوانیم یک اسباب کشی راحت و مناسب داشته باشیم.البته چنانچه این کار به صورت غیر اصولی انجام گیرد، ممکن است عکس این ماجرا هم پیش بیاید و دچار مشکلات زیادی در این بین شویم. بسته بندی لوازم شرکت ها ممکن است در نگاه اول ساده تر از بسته بندی اثاث منزل به نظر برسد اما در حقیقت این گونه نیست و فاکتورهای زیادی را باید برای این کار در نظر گرفت.

از جمله نکات مهم در بسته بندی لوازم اداری و شرکت ها انتخاب روش است. اینکه همه لوازم هر اتاق در جعبه یا جعبه های خاص قرار گیرد یا اینکه روش بسته بندی بر اساس نوع لوازم باشد و لوازم مشابه را در کنار هم قرار دهیم.ضمنا به دلیل حجیم بودن، انتخاب نوع کارتن اسباب کشی نیز بسیار حائز اهمیت است.

نحوه علامت گذاری جعبه ها جهت چینش سریعتر و بارگیری راحت تر نیز از جمله مواردی است که باید هنگام بسته بندی وسایل اداری در نظر گرفت و تا حد امکان از اتلاف وقت جلوگیری نمود.


بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

بسته بندی وسایل برای اثاث کشی باید به گونه ای باشد که وسایل شکستنی و حساس در معرض آسیب قرار نگیرند. این شرایط به وسایل و لوازم استفاده شده در بسته بندی ارتیباط مستقیم دارد. بسته بندی اثاثیه منزل بخش مهمی از این خدمات است و بیشتر مشتریان ما از نقاط مختلف تهران در واقع به منظور اسباب کشی منزل و حمل اسباب و اثاثیه محل سکونت خود با همکاران ما تماس می گیرند. امروزه نحوه بسته بندی اسباب و لوازم منزل اهمیت زیادی دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود.

نکته مهم اینجاست که یکی از بخش های مهم خدمات اتوبار و باربری تهران، مرحله بسته بندی است. این کار ظرافت ها و دقت خاصی را نیاز دارد که به جرات می توان گفت که کیفیت انجام مراحل بعدی اسباب کشی را نیز تضمین می کند. امروزه کارگران شرکتهای باربری در تهران و یا شهرهای دیگر کشورمان، سعی می کنند تا با استفاده از بهترین وسایل و لوازم این مرحله را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند و با استفاده از لوازم مناسب این کار را انجام دهند.


بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

قیمت بسته بندی اثاثیه منزل

هزینه بسته بندی اثاثیه منزل در همه مناطق تهران و کرج یکسان نیست. قیمت بسته بندی لوازم منزل با توجه به نوع وسایل و حجم آنها مانند ساید بای ساید، گاو صندوق، بوفه و سایر لوازم آشپزخانه تعیین و برخی وسایل مانند پیانو هزینه جداگانه دارد.

تعرفه ها و نرخ بسته بندی لوازم منزل و یا شرکتها به عوامل متعددی وابسته است از جمله: تعداد کارتن های مورد استفاده و سایر لوازم بسته بندی. در این راستا تهیه کارتن و یا لوازم دیگر جهت بسته بندی اثاثیه و تعداد و همچنین نوع آنها تاثیر زیادی در هزینه های بسته بندی دارد. در مجموع می توان گفت موارد زیر در تعیین قیمت نهایی بسته بندی اثاثیه تاثیرگذارند:

• تعداد کارگران مورد نیاز
• نوع کارتن (چند لایه بودن، گرماژ، سایز کارتن و غیره)
• تعداد کارتن و وسایل مورد استفاده (برای مثال مقدار رول پلاستیک و نایلون های حباب دار)
• قیمت و تعرفه های اتحادیه

هزینه کارتن های بسته بندی اثاثیه از 5 هزار تومان شروع می شود تا 15 هزار تومان که تعرفه نهایی آن بستگی به ابعاد کارتن ها دارد.

ضمنا هزینه کارگر حرفه ای بسته بندی (آقا و خانم) ساعتی 30 الی 50 هزار تومان می باشد.

وقتی که این کار را به همکاران ما بسپارید یعنی در واقع کار را به کاردان سپرده اید. به همین جهت از شما همشهریان گرامی دعوت می کنیم که جهت اسباب کشی و بسته بندی انواع وسایل و لوازم منزل و یا محل کار و کسب خود با ما تماس بگیرید.

استفاده از خدمات شرکت اسباب کشی برای بسته بندی اثاث منزل باعث می شود باربری و حمل اثاث شما نیز بسیار سریعتر انجام گیرد. زیرا ما طبق تجربه می دانیم از چه ابعاد کارتن ها یی استفاده کنیم چگونه اسباب و اثاثیه را بسته نماییم تا هم جای کمتری اشغال کنند و هم راحت تر حمل شوند.

·ضمنا بسته بندی وسایل هرچه دقیق تر و اصولی تر انجام شود، باز کردن و چیدن آنها در منزل و مقصد جدید نیز سریعتر و راحت تر خواهد بود.

بصورت کلی با توجه به تمامی موارد گفته شده، از طریق سپردن وظیفه بسته بندی لوازم خود به یک شرکت خدمات اسباب کشی حرفه ای از خستگی ایجاد آسیب جسمی جلوگیری کرده و احتمال آسیب رسیدن به لوازم خانه یا شرکت را به حداقل برسانید و به این ترتیب در زمان و هزینه نهایی اسباب کشی خود صرفه جویی نمایید.


قیمت بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی لوازم منزل در تهران

بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم شرکت خود در تهران را به پرسنل باتجربه ما بسپارید. بسته بندی وسایل منزل و شرکت ها به صورت ایمن نیاز به دانش و مهارت خاص دارد. بسته بندی اثاثیه منزل و اداری در تهران در کمترین زمان. بسته بندی اثاثیه یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل اسباب کشی است که انجام صحیح آن باعث سهولت در چیدمان و عدم خسارت می شود .

بسته بندی اثاث منزل و همچنین بسته بندی لوازم اداری و شرکت خود را به ما بسپارید تا در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید و در کنار آن از سلامت اسباب خود مطمئن شده و قیمت و هزینه نهایی اسباب کشی خود را نیز کاهش دهید. واقعیت این است بسته بندی اسباب و اثاثیه کاری تخصصی است و نیاز به تجربه و مهارت زیادی دارد. عدم رعایت نکات حتی خیلی کوچک هم می تواند منجر به آسیب های جدی به لوازم و خسارت های مادی و معنوی گردد.

بسته بندی وسایل منزل یا شرکت اولین مرحله از سری مراحل اثاث کشی محسوب می شود مهمترین آنها نیز هست زیرا در صورتی که مرحله بسته بندی به خوبی و به شکل صحیح به انجام برسد، به خودی خود بسیاری از مشکلات و معضلات آینده را کاهش خواهد داد.


بسته بندی لوازم منزل در تهران

بسته بندی اثاثیه منزل در کرج

بسته بندی اثاثیه در کرج و تهیه لوازم بسته بندی اثاثیه منزل در کرج و حومه با استفاده از کارتن هایی با مقاومت بالا جهت جلوگیری از آسیب لوازم و وسایل حین جابجایی و اسباب کشی .


بسته بندی اثاثیه منزل در کرج
خدمت قبلی
خدمت بعدیبسته بندی و اسباب کشی
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه